Monday 19 August 2013

sekembalinya aku. ANIS ARINA

SALAM 1 MALAYSIA !
haha,cewah bergaya ala menteri.
bajetbajet. kahkah!
ok,back to the topic.
berkoyan koyan lamanya aku tinggalkan kau wahai blog kutersayang.
maafkan diriku.
pehh. ini ayat geli-geli ayam.
well,aku busy sekarang ni.
life as a degree student is such a hectic. SIGH
PEJAMCELIKPEJAMCELIK, habis 2 sem dah. nak masuk sem 3 pulak.
result?? hewhew..
alhamdulillah, part 1 aku berjaya menggondol anugerah dekan(DEAN LIST) .tapi tu pun cukup-cukup makan jugak. 3.57.
result final exam part 1 :)

namun begitu,cewah ! part 2 pointer aku menurun. 3.32 saaja. SADLIFE!
BUT!seriously aku sangat bersyukur. sebab aku da target ade paper kena repeat je.
nasib takde! Thanks to Allah :)
result final exam part 2. :(

opss,aku ni dengan penuh selesa dan jayanya je dok ceghita pasal result ape semua, tapi tak bagitahu aku further study kat mana.
nak dijadikan cerita , aku telah tercampak dengan segala hormatnya ke UiTM kampus Arau, Perlis
YES, DIULANGI . PERLIS!
SADLIFE AGAIN.
But,  it's okay . sadlife sadlife pun aku dahh sebat hidup 1 tahun kat sana . aku ambik course OPERATION MANAGEMENT.
guess what? bila kat arau aku slim nyelim. balik johor,gemuk balik. SADLIFE for third time.=.=
okayy. that's all i think.
ADA EN.MASA ,ADA EN.RAJIN AND PALING PENTING , ADA EN.INTERNET ,AKU POST ENTRY BARU.
goodbyeyouallssss!:)

♥ Thanks For Reading :) ♥

No comments:

Post a Comment